Geef uw locatie aan a.u.b.

Uitgaand evan uw IP (3.144.17.181), uw locatie is:

Land:

Plaats:

Postcode:

Language:


× Het Ambacht Onze kazen Proeflokaal Online Proeverij Recepten Webshop
Reypenaer Cadeaus Wyngaard Affiné Smaakkaasjes Reypenaer Art Collection Reypenaer Reypenaer VSOP Reypenaer XO Wyngaard Affineurs Wyngaard Chèvre Affiné Wyngaard Chèvre Gris Reypenaer Gifts for USA only Reypenaer for USA only

Retourneren & klachten

Wij zijn pas tevreden als u ook echt tevreden bent. Om deze reden zijn wij daarom ook continue bezig om onze service en producten te verbeteren.

Retourneren

Voor al onze non-food producten heeft u het recht om 14 dagen over uw aankoop na te denken, dit wordt de afkoelingsperiode genoemd. Binnen deze periode kunt u zonder opgaaf van reden het product terugsturen, ingaande de dag van ontvangst van het product. Wanneer u zich bedenkt binnen de afkoelingsperiode ontvangen wij hier graag een melding van per e-mail, zo weten we dat wij uw bestelling retour kunnen verwachten. De afkoelingsperiode van 14 dagen gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen.

De verzendkosten, retourkosten en de eventuele risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor uw rekening. Indien de producten niet in de juiste staat worden teruggestuurd kunnen wij het bedrag van de producten niet terugstorten. Dit is van toepassing wanneer:

·         Er gebruik is gemaakt van het product.

·         Wanneer niet alle aangegeven producten teruggestuurd zijn.

·         Als het product beschadigd is.

·         Als het pakket zoek raakt/niet door ons wordt ontvangen.

·         Als u geen retourmelding van tevoren per email aan ons heeft gestuurd.

Wij zullen het bedrag zo snel mogelijk crediteren.

Let op: het recht van retour is niet van toepassing op onze kazen. Deze zijn uitgesloten van retourrecht in de wet koop- op afstand. Natuurlijk kunt u wel de kaas – na overleg per mail - retourneren als er verkeerd of beschadigd is geleverd. Neemt u hiervoor contact met ons op via email en stuur hierbij foto's mee.

Klachten

Wij vinden het natuurlijk erg vervelend als u onverhoopt toch een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft of over onze producten. Wij vragen u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mochten wij hier onverhoopt meer tijd voor nodig hebben, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

U kunt ons bereiken via ons contactformulier.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang 15% korting op uw eerste bestelling!

×

* E-mailadres:

* Kies uw taal: