Retourneren & klachten
Wij zijn pas tevreden als u ook echt tevreden bent. Om deze reden
zijn wij daarom ook continue bezig om onze service en producten te verbeteren.
Retourneren
Voor al onze non-food producten heeft u het recht om 14 dagen over
uw aankoop na te denken, dit wordt de afkoelingsperiode genoemd. Binnen deze
periode kunt u zonder opgaaf van reden het product terugsturen, ingaande de dag
van ontvangst van het product. Wanneer u zich bedenkt binnen de
afkoelingsperiode ontvangen wij hier graag een melding van per e-mail, zo weten
we dat wij uw bestelling retour kunnen verwachten. De afkoelingsperiode van 14
dagen gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen.
De verzendkosten, retourkosten en de eventuele risico’s die hiermee
gepaard gaan, zijn voor uw rekening. Indien de producten niet in de juiste
staat worden teruggestuurd kunnen wij het bedrag van de producten niet terugstorten.
Dit is van toepassing wanneer:
·
Er gebruik is gemaakt van het product.
·
Wanneer niet alle aangegeven producten teruggestuurd zijn.
·
Als het product beschadigd is.
·
Als het pakket zoek raakt/niet door ons wordt ontvangen.
·
Als u geen retourmelding van tevoren per email aan ons heeft
gestuurd.
Wij
zullen het bedrag zo snel mogelijk crediteren.
Let op: het recht van retour is niet van toepassing op onze kazen. Deze zijn uitgesloten
van retourrecht in de wet koop- op afstand. Natuurlijk kunt u wel de kaas – na
overleg per mail - retourneren als er verkeerd of beschadigd is geleverd. Neemt
u hiervoor contact met ons op via email en stuur hierbij foto's mee.
Klachten
Wij vinden het natuurlijk erg vervelend als u onverhoopt toch een
klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft of over onze
producten. Wij vragen u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met onze
klantenservice. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te
beantwoorden. Mochten wij hier onverhoopt meer tijd voor nodig hebben, zullen
wij u hiervan op de hoogte stellen.
U kunt ons bereiken via ons contactformulier.