Retourneren & klachten

Wij zijn pas tevreden als u ook echt tevreden bent. Om deze reden zijn wij daarom ook continue bezig om onze service en producten te verbeteren.

Retourneren

Voor al onze non-food producten heeft u het recht om 14 dagen over uw aankoop na te denken, dit wordt de afkoelingsperiode genoemd. Binnen deze periode kunt u zonder opgaaf van reden het product terugsturen, ingaande de dag van ontvangst van het product. Wanneer u zich bedenkt binnen de afkoelingsperiode ontvangen wij hier graag een melding van per e-mail, zo weten we dat wij uw bestelling retour kunnen verwachten. De afkoelingsperiode van 14 dagen gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen.

De verzendkosten, retourkosten en de eventuele risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor uw rekening. Indien de producten niet in de juiste staat worden teruggestuurd kunnen wij het bedrag van de producten niet terugstorten. Dit is van toepassing wanneer:

  • Er gebruik is gemaakt van het product.
  • Wanneer niet alle aangegeven producten teruggestuurd zijn.
  • Als het product beschadigd is.
  • Als het pakket zoek raakt/niet door ons wordt ontvangen.
  • Als u geen retourmelding van tevoren per email aan ons heeft gestuurd.

Wij zullen het bedrag zo snel mogelijk crediteren.

Let op: het recht van retour is niet van toepassing op onze kazen. Deze zijn uitgesloten van retourrecht in de wet koop- op afstand. Natuurlijk kunt u wel de kaas – na overleg per mail – retourneren als er verkeerd of beschadigd is geleverd. Neemt u hiervoor contact met ons op via email en stuur hierbij foto’s mee.

Klachten

Wij vinden het natuurlijk erg vervelend als u onverhoopt toch een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft of over onze producten. Wij vragen u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mochten wij hier onverhoopt meer tijd voor nodig hebben, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

U kunt ons bereiken via ons contactformulier.

Aangepaste levertijden vanwege de feestdagen

  • Orders geplaatst voor maandag 22 december 2025 10 uur zullen gegarandeerd verstuurd worden voor Kerst.
  • Orders geplaatst later dan maandag 22 december 10 uur schuiven week op naar maandag 29 december 2025.
  • Orders geplaatst voor maandag 29 december 2025 10 uur zullen gegarandeerd verstuurd worden voor Oud & Nieuw.
  • Orders geplaatst later dan maandag 29 december 2025 10 uur schuiven op naar maandag 5 januari 2026.

Shipping to the USA is not possible until further notice!

Attention: the shipment of orders to the USA is unfortunately not possible until further notice. We experienced a lot of packages who went missing or being held at customs for unknown reasons. If you want to order our products in the USA, please visit the webshop of our partner Gourmet Dash (click here). Our apologies for any inconveniences.